Umman Ulusal Bankası (NBO) Yeni Mobil Uygulamasını Tanıttı
Umman Ulusal Bankası (NBO), müşterilerin mobil cihazlarını veya tabletlerini kullanarak 7.000'den fazla banka şubesine erişimi olan para gönderip almalarına olanak tanıyan yeni bir mobil uygulamayı kullanıma sundu. Hizmet, yalnızca bir cep telefonu numarasıyla kullanılabilen EZ Ödemeler dışında, banka havalesi, kredi kartı veya fatura ödemesi yoluyla sağlanır.
Kime? Bu hizmeti kullanan müşterilerin kişisel cep telefonu numaralarına ihtiyacı olacaktır. Ayrıca, hizmeti kullanmadan önce NBO uygulamasında hesabını etkinleştirmeleri gerekecektir.
Müşteri oturum açar açmaz hizmet, müşterinin kendi hesabını görüntülemesine olanak tanır. yalnızca bir cep telefonu numarasıyla kullanılabilen EZ Pay hariç, hesap bakiyesi ve plan tekrarı ve/veya ödemeleri planlayın. Müşteriler, hesaplarına para yatırmak ve para çekmek için hizmeti kullanabilirler. Müşterinin cep telefonu numarası olmadan banka havalesi planlaması mümkün değildir.
Hizmet, müşterinin çeşitli elektrik şirketleri, su şirketleri, internet servis sağlayıcıları ve kablo şirketleri için fatura ödemesine olanak tanır, EZ Ödemeleri hariç.
NBO müşterileri olarak, onlara talepte bulunmak için NBO ile iletişim kurma olanağı sağlanır. ücretsiz bir hesap sorgulama veya bir sorun bildirme veya bir hizmet talep etme. Müşteriler, hizmetin kendisi için yapılan ödeme haricinde, memnun kalmadıkları bir hizmet için ödedikleri ücretlerin iadesini de talep edebilirler.
National Bank of Oman (NBO), Umman'da uygulamanın tanıtımı da dahil olmak üzere hem yerli hem de yabancı müşterilere bankacılık hizmetleri sunan tek bankadır.